Verzendbeleid
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling doen bij New Age Gadgets is simpel. Het maakt niet uit of je dit vanaf je pc, tablet of smartphone doet.
Op deze manier plaats je een bestelling:
- Plaats het artikel van je keuze in het winkelmandje door op de knop "Aan winkelwagen toevoegen" te klikken.
- Ga naar "afrekenen" om te betalen of terug met de knop "Terugkeren naar winkel" om nog een artikel toe te voegen.
- Contact gegevens invullen en bezorg adres. Op deze pagina kan je ook nog aangeven of je de nieuwsbrief wilt ontvangen. En als je al een account hebt kun je hier inloggen zodat automatisch je gegevens ingevuld worden.
- Alles ingevuld? klik dan op "Doorgaan met verzenden".
- Controleer hier je gegevens en je bestelling.
- Klopt alles? Klik dan op "Ga naar betalen". Kies hier de gewenste betaalmethode.
- Zodra de betaling op de volgende pagina succesvol is afgerond krijg je een bevestiging per E-mail met daarin een overzicht van je gedane bestelling.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij kopen onze producten rechtstreeks bij de producent om de prijs voor onze klanten zo laag mogelijk te houden. De levertijden kunnen variëren van 5 tot 10 werkdagen. Daarnaast worden alle producten gratis verzonden.
Je ontvangt een mail met je track & trace code (indien beschikbaar).
Mocht een artikel onverhoopt niet voorradig zijn dan wordt je hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je een verkeerde bestelling geplaatst of een fout gemaakt tijdens je bestelling? Dat kan gebeuren.
Stuur dan zo spoedig mogelijk een mail naar:
info@newagegadgets.nl
Vermeld hierin duidelijk dat jij je bestelling wil annuleren en doe dit o.v.v. het ordernummer. Dan proberen wij je hierin zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mits het tijdig is kunnen we de bestelling annuleren. Jouw betalingsverplichting komt dan te vervallen. De betaling wordt dan zo spoedig mogelijk naar je terug gestort. Vervolgens kun je dan (direct) weer een nieuwe bestelling doen in de webshop.
Het is mogelijk dat je bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al verwerkt is. In dat geval is je bestelling al aan onze externe vervoerders overgedragen. In dit geval dien je het pakket zelf retour te sturen. Kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening.
Wat betaal ik aan verzendkosten?
Wij rekenen geen verzendkosten